1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

kolmapäev, 8. oktoober 2014

Uus energia :)


Tundub nii, et olen taas trennilainel :) Tänasest olen MyFitness spordiklubi liige ja juba on esimene jõusaalitreening ka tehtud. Väga mõnus! 

Eks ajaliselt on muidugi trenniskäimist töö, laste, kodu ja muude toimetuste vahele mahutada veidi keeruline, aga kes tahab, see leiab ju tegelikult siiski selle aja. Ja see trenni tahtmine sõltub minu puhul küll eelkõige sellest, mis tunne mulle sisimas oma trennist jääb. Ehk et kui väga üle pingutan ja ennast ribadeks püüan tõmmata, siis tavaliselt pikka pidu selle tahtmisega ei ole ;) Ma plaanin nüüd mõnuga võtta ja asja nautida.

Ütleme nii, et kui ma eile olin peale tööpäeva ülimalt väsinud, siis täna peale tööd + trenni tundsin hoopis, et jaksan veel elada ja muid toimetusi ka teha :)

Esialgne plaan on trenni osas põhirõhk jõutreeningule panna, kuna seda harrastavad/kiidavad enamus rootsi lchf-trenniinimesed, kelle blogisid jälgin. Pidi kõige paremini rasvalõkke põlema panema ja lchf-iga sobima ning eks keha vormib ka kenasti. Rootslased hindavad väga kõrgelt just Tabata/Hiit vormis jõutreeninguid, mis on tavaliselt lühikesed, aga piisavalt rasked (intervall)treeningud. Praegu alguses toimetan küll oma poolpuudulike trenniteadmiste järgi, aga edaspidi on plaanis lasta omale ka kellelgi teadjal jõusaalikava teha. 

Homme on plaan minna klubisse enne tööpäeva kella kaheksa ajal, aga eks ole näha, kas ikka saan üles nii vara :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.