1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

kolmapäev, 31. detsember 2014

Head vana aasta lõppu ja head uut aastat!

Siin on meie aastavahetuse pidulaud:




  • rosolje (neile, kes sv söövad)
  • soolalõhe
  • sült
  • Juustukuningatest kitsejuust ja vana gouda
  • slow-cookeris 6h haudunud pardikoivad
  • mustad ja rohelised oliivid
  • erinevad täidetud munad
  • singirullid
  • pasteet
  • juustu-küüslaugu-majoneesikaste
  • cole-slaw kapsasalat


Ma ise juustuga asju ega rosoljet ei söönud, aga muud ikka kõike.
Kihisevat joon täna öösel Perrieri vett, mitte vahuveini ja lõbus on kindlasti ilma alkoholitagi. Olen oma hea ketoosiseisundi nii pika ajaga saavutanud, et ei näe mõtet seda ühe õhtu pärast rikkuma hakata, et pärast jälle mitu nädalat adapteeruda ja üleminekuvaevusi taluda.

Soovin head uut aastat kõigile oma lugejatele!


3 kommentaari:

  1. Väga tubli eeskuju :)

    VastaKustuta
  2. Kadi, oled väga-väga suur inspiratsioon ja su blogi on ääretult mõnus ja huvitav lugeda. Loen lchf-i ja paleoteemasid juba pea aasta, aga no ei ole veel õnnestunud vanu harjumusi maha raputada ja perele (3aastane laps, mees ja mina) toidu valmistamist ja lchf-i või paleot ühitama hakata..täitsa lõpp, sest hinges olen valmis toitumisharjumusi muutma. Aga no eks ma ikka püüan edasi ..:) Rõõmu, inspiratsiooni ja tervist alanud aastaks!

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.