1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

reede, 5. detsember 2014

Keto-pannkoogid ja sushirullid

Tänane vaba päeva hommikusöök oli mul tavapärasest tööhommiku muna+avokaado+veel midagi veidi keerulisem, aga täiesti keto-keto :)

Stephanie Keto Person ütleb, et mandlijahu ei aita kuidagi ketoosiga kohandumisele kaasa ning on halb seedsesüsteemile ja ma olin seda enda enesetunde pealt varemgi märganud. Kui sõin midagi mandlijahust või mistahes kujul mandleid/pähkleid, siis olgu nende süsivesikusisaldus nii madal kui tahes, kaotas nende söömine minul ilmselt kohe ketoosi - see väljendus selles, et söögiisu tõusis ja ma ei suutnud kogustega piiri pidada.

Stephanie Keto Person sööb ise iga päev hommikusöögiks sändvitši, mille leivaliseks põhjaks on munast, kookosjahust ja linaseemnejahust tehtud pannkoogid. Nende pätsikeste vahele paneb ta siis ohtralt rasva ja mõõdukalt valku ja rohelisi lehti.  Ta ütleb, et kookosjahu on väga ok kasutada, eriti kui leida veel madala süsivesikusisaldusega kookosjahu (ettevaatust, ökopoodides on tavalised kookosjahud 25 g sv, aga olen näinud ka 59 g sv!). Õnneks on mul kohe omast käest võtta meie LCHF Poes müügil olev ja rootsi lchf-ikate kõige lemmikum Amanprana kookoskiujahu, milles on tõesti väga vähe süsivesikuid (4-9 g) ja mis on hästi peene tekstuuriga, st kohandub hästi igasuguste tainastega. Proovisin siis täna ära need keto-pannkoogid ühe oma blogi varasema pannkoogiretsepti eeskujul.

Kahe pannkoogi tegemiseks läheb vaja:
1 muna
1 spl sulatatud võid
1 spl vett või kookoskoort
1 spl Amanprana kookosjahu

Sulata või, lase veidi jahtuda, sega vispliga või sisse muna, vedelik ja kookosjahu. Küpseta pannil keskmisel kuumusel pannkoogivormides, siis jäävad mõnusad paksud pannikad, mis ei voola laiali. Lase jahtuda ja serveeri sobiva võileivakattega. Ma panin võid ja kala.


Lisaks tegin veel LCHF/Eesti fb-grupist inspireerituna ühe norirulli - keerasin norilehe (1 leht annab umbes 1 g sv ning nori ehk merevetikas on väga kasulik kilpnäärme ergutaja) sisse eilset ahjuforelli, avokaadot ja veidi Rimi Eco salsakastet.




Kogu hommikusöök sisaldas lisaks veel ühe rasvakohvi kaneeliga ja nägi välja selline:





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.