1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 5. veebruar 2015

Off topic ja muud küsimused

Avastasin hiljuti oma Facebookist inboxi alt Others kausta ja oi kui suur oli minu üllatus, kui palju inimesi mulle sinna enam-vähem ühesuguseid kirju oli saatnud - seal oli väga palju pikki kirjeldusi, kuidas keegi midagi sööb ja iga kirja lõpus küsimus, kuidas ikkagi edasi toimida. Ma ei olnud neid kirju märganudki. Aitäh teile sellise usalduse eest! Siiski ütlen kohe siin kõigile oma lugejatele ühekorraga ära, et ma ei ole LCHF-toitumisnõustaja, kõigest suur LCHF-i fänn, harrastaja ja tõlkija. Seega kahjuks ma ei vasta teie personaalsetele küsimustele, miks teil kaal ei lange või miks on nii ja mitte teisiti või kas kaerahelbeputru võib süüa. Mul ei ole pädevust kellelegi sellist konkreetset nõu anda. Tegelikult on ilmselt kõigile nendele küsimustele vastused ka siinsamas blogis olemas, kuhu olen nüüd rohkem kui aasta jooksul ikka üksjagu eestikeelset infot LCHF-toitumise kohta kogunud. Ja kui te minu blogist ikkagi vastust ei leia, siis internet on suur ja lai.

Samamoodi on kõik LCHF-huvilised oodatud meie LCHF/Eesti Facebooki gruppi - sealsetes aruteludes osalen aktiivselt iga päev, kui kedagi minu isiklik arvamus asjast huvitab. Gruppi vastuvõtmise ainus tingimus on, et seal oleme me kõik oma pärisnimedega. Anonüümselt Lepa Triinude, Nipi Tiride, Prr Tšahhide või Kunks Mooridena liituda soovijad jäävad kahjuks ukse taha. Meil on täiskasvanute grupp, kus kõik käituvad piisavalt viisakalt selleks, et oma nime häbeneda poleks vaja.

Ja veel üks Facebooki teema. Ärge palun solvuge, aga oma sõbralisti võtan ma vastu vaid inimesi, keda ma ka päriselus tunnen :)

Minu blogil on tänaseks täitunud märkamatult juba üle poole miljoni vaatamise, mis on hästi vahva - see on ainult tore, kui inimesed enda jaoks LCHF-ist midagi kasulikku leiavad. Viimasel ajal on siin liiklus eriti tihedaks läinud, ca 2000 vaatamist päevas :)

Siin blogis üleval vasakus nurgas oleva reklaami sisu ei ole seotud minu tegevusega - küll aga saan ma oma blogi pidamiseks väikese toetuse, kui keegi tahab nendel reklaamidel klikata. Aitäh!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.