1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

teisipäev, 7. juuli 2015

Päevamenüü 07.07.


Hommikusöök:
Omlett (2 muna, 1,5 spl vahukoort)
ca 100 g rakvere kodust soolapeekonit
1 avokaado
1 rasvakohv


Õhtusöök:
Hiiumaa maheveise lihast rostbiif 
Bearnaise kaste, mis tänu talumunadele jäi eriti ilus ja kollane seekord (sellest portsust jätkub ca nädalaks, säilib külmas sahvris, külmkapis läheb kõvaks, kuna peamine koostisosa on sellel ju või)
võis praetud värske lillkapsas 
hapukapsas
rasvakohv

Tänane hommik algas paljulubava üllatusega kaalul. Nimelt võin täna oma lchf-iga kaotatud kogukaaluks öelda juba -33,8 kg. Paarsada grammi veel ja siis liigun järgmisesse kaalukategooriasse ehk kehakaal algab uue ja ilusama numbriga :) Aga no eks näis, kui palju mu kaal veel selliste suurte toiduportsjonite juures allapoole liikuda kavatseb. Ma igatahes mingit kalorilugemist ega nälgimist ei kavatse harrastama hakata, kuigi saan ju aru, et lõppkokkuvõttes kehtivad termodünaamika seadused ka LCHF-is. Ehk et kui ikka energiat liiga palju sisse tuleb toiduga, siis kaal ei lange ja kui energiat vähem tuleb, siis langeb. 

Igatahes praegu olen ülimalt rahul. Umbes kuu aega järjest ei ole ma ühtegi kaheldavat asja (loe toite liberaalse LCHF-i valdkonnast) söönud ka, seetõttu on ka kõik mu numbrid praegu väga ilusad, alates veresuhkrust ja ketoonidest ning lõpetades kaalunäiduga. 

Kuigi ma võin öelda, et kalorilugejat ega miniatuursete toiduportsjonite sööjat minust ei saa, võin sama kindlalt väita, et mul pole mingit probleemi harrastada 99% ajast täpselt sellist ranget LCHF-i nagu praegu. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.