1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 9. juuli 2015

Päevamenüü 09.07.


Hommikusöök:
rasvakohv
avokaado
soolalõhe
munavõi (2 keedumuna + võid segada)


Õhtusöök:
100 g maasikaid
rasvakohv
rostbiif Hiiumaa maheveiselihast
hapukapsas

Nutridata andmeil on minu tänase söögi numbrilised näitajad järgmised:
1970 kcal
20,8 g süsivesikuid (4,17%)
184 g rasva (83 %)
64,1 g valku (12,9 %)

Maasikate kohta tahtsin seda kirjutada, et mingit erilist isu mul nende järele ei olnud, aga kuna kõik FB toidu- ja trennigrupid lausa kihavad maasikatest, otsustasin siis ka "survele järele anda" ja süüa neid natukene - millal siis veel, kui mitte suvel otse oma aia peenrast. Kuna ma juba tean ette, et kõiksugu marjad ja puuviljad tekitavad oma suurema suhkrusisalduse tõttu mul magusaisu, siis valisin teadlikult maasikate söömiseks õhtusöögieelse aja. Korjasin mõned marjad ja sõin need ära - ja juhtuski loomulikult täpselt nii, nagu ma juba arvasin - tekkisid isud "millegi hea" järele. Õnneks oli siis minu hea valk+rasv õhtusöögi aeg käes, mis need isud kenasti kustutas. Nüüd on jälle hea olla. Mõnus kaneeline rasvakohv trumpab maasikad iga kell üle :)

Täna annan ka ühe raamatusoovituse inglise keeles lugejatele: Maria Emmerich "Keto-Adapted". See on olemas amazonis, aga kes viitsib natuke otsida, leiab ka torrenti. Ma praegu loen ja olen vaimustuses - kõik lihtsad ja keerulised ketoosiga kohandumise küsimused on kaasahaaravas vormis lahti kirjutatud, soovitan väga lugeda, keda lchf ja ketoteema paelub!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.