1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

kolmapäev, 16. märts 2016

Minu raamat "LCHF Hea enesetunne rasvarikkast ja süsivesikuvaesest toidust"



Sain täna kätte lõpliku versiooni oma raamatu esikaanest. Raamatu kaas on pildistatud minu kodus, valisin sinna lihtsad ja tavalised LCHF-toiduained, kaane peal on minu jaoks kõige olulisemad need ilusad kirjud Hiiumaa kanade munad :) 

Raamat ilmub kirjastuselt Ajakirjade Kirjastus, peatoimetajaks on Lia Virkus ja kaunid fotod tegi Meeli Küttim.

Ilusad sinisekirjud nõud pärinevad Sinikirjast ja toidupiltide taustal olevad tekstiilid Hemtexist.

Raamat jõuab poodidesse umbes kuu aja pärast. 

Raamatu tutvustuseks tuleb tagakaanele umbes selline tekst:

Mina olen Kadi Kõiv ja olen LCHF-toitumist harrastanud üle 3 aasta. Tänu sellele toitumisviisile langes mu kehakaal esimese aastaga 33 kilo ja nüüdseks olen oma uut kergemat kaalu ilma suurema pingutuseta 2 aastat hoidnud. Minu enesetunne on suurepärane, kiirelt sain normi oma kõrge vererõhu, kadus pidev magusaisu ja tunne, et "tahaks midagi head". LCHF hoiab kõhu pikalt täis ja isud eemal. 

Tähekombinatsioon LCHF tähendab seda, et süüakse vähe süsivesikuid ja nende arvelt julgelt häid rasvu, ehk Low Carb High Fat. LCHF-is süüakse lihtsat päris toitu ehk muna, liha, kala, kana, palju erinevaid köögivilju, ehtsat võid, kookosõli, täisrasvaseid piimatooteid, pähkleid, marju.

Selles raamatus selgitan lahti, kuidas seda toitumisviisi täpsemalt järgida ning jagan oma lemmikretsepte, mida ma ise nüüd juba üle kolme aasta igapäevaselt kasutan. Siin on retsepte hommikusöökideks, lõuna- ja õhtusöökideks, magustoitudeks ning leivaküpsetamiseks. Raamatu lõpus vastan ka korduma kippuvatele küsimustele, mis tihti LCHF-iga alustades tekivad.





2 kommentaari:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.