1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

laupäev, 9. aprill 2016

Minu raamat on ilmunud!

Eile hakkasin oma tuttavatelt ja LCHFi Facebooki grupist saama infot, et paljudele on minu raamat juba postkasti jõudnud, kes Raamat24 kaudu soodushinnaga tellisid (tellimislink). See tundus esialgu küll uskumatu, et kuidas nii vara, sest ametlikult pidi raamat ilmuma alles nädala pärast ehk 15. aprillil.

Aga väga tore loomulikult! Naljakas oli muidugi see, et paljudel lugejatel oli raamat minust varem olemas -  mina istusin ilmumisuudisest teada saades veel autoteeninduses, ootasin rehvivahetust ja elasin telefoni kaudu teiste raamatumuljetele kaasa :) Nii kui ma oma auto lõpuks kätte sain, kimasin poodi - sest isegi Ajakirjade Kirjastusse ei ole veel raamat jõudnud, seega ma saan oma autorieksemplarid järgmisel nädalal. Nii kaua ma muidugi oodata ei suutnud, kihutasin Rahva Raamatusse ja ostsin endale ka oma raamatu :)





Lugesin selle siis veel sajaseitsmekümnendat korda läbi ja õnneks jäin rahule :) sest enam ma ju midagi muuta ei saaks. Loodan, et ka lugejad jäävad rahule :)

Väga tore oli lugeda Ülle blogist minu raamatu kohta:






1 kommentaar:

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.